Brytvecka

Idag är det måndag, vilket betyder att det va dags för skola igen :)
Men denna veckan kommer inte att bli som de andra veckorna utan denna veckan har vi brytvecka, då byter vi schema och man får ta igen allt som man har missat under den tidigare schemaperioden. Denna veckan är det även många föreläsningar här på skolan vilket ska bli intressant. 
 
Idag hade vi i alla fall utgångar, sär vi fick reda mer noggrant på vad vi kan bli och vad man kan välja för inriktningar. Det va intressant och jag har nu två saker att välja mellan som intresserar mig, växter och djur eller lantbruksdjur. 
Efter det hade vi studieverkstad vilket va lite som läxhjälp, man fick plugga på läxor och inför prov och man hade då chans att få hjälp med något. 
 
Nu på eftermiddagen/kvällen har jag umgåtts med mina vänner.
Jag har även hunnit ringa till min praktikplats där jag ville va och jag va välkommen dit igen, va där i 9:an också. Min praktikvärd blev väldigt glad när jag ringde och frågade hur jag hade det på Sötåsen osv. Men dit ska jag tillbaka nu om några veckor. 
 
Nu har jag krupit ner i sängen och tänkte ta att sova lite. 
 
Schemat för denna veckan. 
 
 
Haha, skorpan myste på min rumpa väldigt länge förut. Undrar va matte sa om att hon va hos mig och gosade istället för hos matte? ;)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback