Måndag :)

Då va det måndag igen då, tjiho!
Idag hade jag körgård och vi hade först teori på lite olika saker och efter det fick vi ut och köra. Jag åkte på att köra iväg och koppla på en kärra vilket gick hyfsat bra, fick ju göra om en del gånger för att komma rakt på men fick hjälp av Adam som jag körde med som sa vart jag va och hur långt jag hade kvar osv. Annars hade det nog tatt lite längre tid. 
Fick sedan köra slalom med kärran vilket gick väldigt bra och efter det skulle det backas rakt bak, han dock bara backa en kort bit typ några meter innan det va fika. 
Efter det fick vi köra som vanligt. 
 
Nu på kvällen har vi vart och handlat lite saker till veckan samt börjat kolla på film och pluggat glosor tills imorgon :)
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback