Ridit, bara för att det är roligt

Idag så red jag Miramizz på förmiddagen, skulle egentligen träna för Amanda idag men det blev inställt så jag red själv. 
Red barbacka då det regnade rätt så rejält och då kändes det lite extra mysigt att rida barbacka och känna värmen från hästen. Började rida i hagen men tröttnade fort så jag red ut en sväng, blev visserligen bara en runda på 1 km men det va väldigt mycket farliga saker på vägen runt så det tog sin lilla tid. 
Va bland annat en skogsmaskin med massa kedjor på backen runt som va livsfarlig, så den fick jag rida förbi massa gånger men på slutet kunde vi galoppera förbi utan att hon ens kolla på den så det va roligt.  :)
Tricktränade lite också. 
 
Delade ett äpple med pollen :) ❤
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback