Fredag

Fredag idag då. Den tråkigaste dagen här på skolan då vi har entreprenörskap vilket inte är jätteroligt men man lyckas i alla fall ta sig igenom det. 
Fick kakor idag i maten, eller aa, vi får det varje fredag så det är väl inget jättespeciellt men det känns lite lyxigt att få det :)
 
Vet verkligen inte vad jag ska skriva men jag kände för att bara knappa lite på telefonen så det fick bli ett inlägg här vilket ioffersig inte skadar. 
Statestiken vandrar just nu sakta men säkert neråt men jag antar att det beror på att min uppdatering bara blir sämre och sämre. Men jag ska försöka skärpa mig och få in fler och bättre inlägg så att ni något roligt att läsa om istället för bara korta inlägg om typ dagen. 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback